IMG 318327.04-3.05.2018

Przed nami długi, majowy weekend. Mamy nadmiar wolnego czasu, który dobrze zagospodarowany powinien przynieść zadowolenie i spełnienie niektórych marzeń. Postanowiliśmy zafundować sobie majówkę inną niż wszystkie do tej pory i wyruszyliśmy do Francji. Wszystkie historie spod znaku płaszcza i szpady jak żywe stanęły przed oczami: H. Balzac, A. Dumas, W. Hugo, Henryk IV, Ludwik XIV, Maria Antonina, kardynał Richelieu, hrabia Monte Christo, Atos, Portos i Aramis i Dzwonnik z Notre Dame. Cały ten francuski dwór z intrygami, miłostkami, knowaniami, z bogatą historią - tych wielkich i tych maluczkich, wspaniałych budowniczych i niezwykłych estetów

Czytaj więcej: Majówka inna niż wszystkie czyli odrobina Francji

IMG 260421.04.2018

Lazek (714 m. n. p. m.) to wzniesienie położone w północno-wschodnich Czechach , w masywie Wyżyny Zabrzeskiej, około 1,8 km na północny wschód od miejscowości Cotkytle. Na szczycie stoi chata turystyczna Reichela z 1933 roku, oraz wieża widokowa zbudowana w I połowie XX wieku. Rozpościera się z niej widok na szczyty Gór Orlickich, Pogórze Orlickie, Wysoki Jesionik, przedgórze Jesioników i okoliczne wzniesienia oraz miasto Lanskroun.

Czytaj więcej: Wyprawa na Lazek

Poczekalnia -1 2018 03 25 17 46 4324.03.2018

Dojeżdżamy do leśniczówki w Bielicach. Uroki tego miejsca są nam znane, bo już  po raz trzeci mamy okazję podziwiać tę okolicę. Mijamy Chatę Cyborga, niemal kultowe miejsce dla tych co uciekają z hałaśliwych gór, by pobyć w cywilizowanej izolacji - uwaga telefony komórkowe tutaj nie działają -na szczęście sa jeszcze takie czarowne miejsca. Za chwilę wędrowcy, czyli my, w otoczeniu absolutnie zimowej aury startujemy w stronę Czernicy.

Czytaj więcej: Góry Bialskie i Czernica

IMG 230824.03.2018

Marzec 2018 roku okazał się bardzo łaskawy i sypnął nagrodami. Zaczęło się na na Międzynarodowym Festiwalu w Nysie gdzie Jazzgotki zdobyły III miejsce , potem Festiwal Zakręconych Seniorów we Wrocławiu z Grand Prix i Nowa Ruda COMANIA 2018 – ze Srebrnym Wyróżnieniem. Tylko w jednym miesiącu zaliczyliśmy wszystkie stopnie podium. Bardzo intensywne treningi dały wspaniałe efekty. Gratulacje należą się wszystkim członkom zespołu i naszej niezastąpionej instruktorce Magdalenie Litwin.

Czytaj więcej: Marzec sypnął nagrodami dla JAZZGOTEK

IMG 213320.03.2018

Potencjał w nas jest ogromny, trzeba go tylko umiejętnie wykorzystać. Wielką przyjemność sprawiła mi rozmowa z panem Jerzym Skoczylasem –przewodniczącym jury, który autentycznie zachwycił się wszystkimi naszymi zespołami, ogromem pracy jaki wkładamy w przygotowania, wszechstronnością zainteresowań i uzdolnień naszych słuchaczy. Jeszcze przed ogłoszeniem wyników zostaliśmy zaproszeni przez pana Jerzego na kolejny występ we Wrocławiu, i to jest nasz ogromny sukces, nasz, wszystkich trzech zespołów, których praca daje wspaniałe efekty

Czytaj więcej: Dwie nagrody Grand Prix

IMG 148111.03.2018

Wczesnym niedzielnym rankiem 11 marca członkowie Klubu Miłośników Gór wyjechali do Czech zobaczyć Teplickie Skalne Miasto w zimowej szacie. Jest to masyw należący do czeskiej części Gór Stołowych. Wraz z Adrszpaskim Skalnym Miastem wchodzi w skład "Narodowego Rezerwatu Przyrody Adrszpasko-Teplickie Skały". Tworzą go wysokie, piaskowcowe skały, pośród których wytyczony jest szlak turystyczny, dostępny dla każdego. Kto był kiedyś w Skałach Teplickich, ten potwierdzi, jak piękne i urokliwe jest to miejsce.